JAAAAAAAAAAAAAAAA!

En halv dag kvar o sen är det lov :D weeeiii.

Kort dag i skolan, efter skolan gick jag Siri och Sophie till jobbet och drack te. Mysigt värre
snackte om några på jobbet, gulsot och gnorre :P haha
Fredag blir det party, först ut med jobbet och sedan ska jag och Siri till klaras om vi nu kommer in ;) kanske får ta några varv runt kvartet.
Lördag är det julavslutning med herrarna, trevligt! alltid kul, hopppas att det blir lika kul som förra året.

Jag vill bort här ifårn, men det blir inte så!
hoppas att det blir Thailand på påsklovet istället.

Jag har börjat funderat över några nyårslöften, väldigt svårt men kom på några hittills
1. Spara halva min lön
2. Inte köpa så mycket kläder eller skor
3. Inte äta ute så mycket
4. Tagga ner på godiset

detta ska jag försöka att hålla :P

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0