Nybörjare

Man var ju tvungen att skaffa en när alla andra gör de :P grupptryck.. haha

Igår jobbade jag hela kvällen, 180 julbord så det var endel att göra.
Och idag har jag också jobbat men på dan. På kvällen gick vi kolla på junior matchen Ösk vs Lillån 6-1 :)
fin seger, men domarna ska man inte snacka om, SÄMST!!!!!!!!!
På kvällen vart det shrekmys med Siri Linn Sophie Alice och familjen :) älskar shrek, Åsnan och jag
Imorn ska jag spela match, weeeeiiii.. har varit sjuk i veckan men börjar bli bättre nu.
Kom och kolla vettja, Brigittaskolan kl 15.00 Ösk vs Norrby


Snart är det slut på helvetet, 2 veckor frihet FÖR SKÖNT!!!!



image2

Kommentarer
Postat av: Alice

bättring, jag kollar ju in i din blogg men inget händeer :) haha..

2007-12-16 @ 22:30:39
Postat av: mouna

välkommen ;)

2007-12-17 @ 16:36:30
URL: http://refreshed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0