Partyparty

det kan man säga...

Fredag
Jag och Siri gick till jobbet runt 21.00, tog en cider och satte hos ner och väntade på att arbetskamraterna skulle bli klara.
Salt Tequila Citron var det dags för sen, sen fira att julborden är över tog vi ett glas champagne.
Sen var det dags att käka på Björnstugan, sådär god mat. Men jag och Siri kände oss som Sex And City, vi tog drinken cosmopolitan och till efterrätt drinken orgasm. Jag var tvungen att säga att jag ville ha drinken orgasm :P hahaha.
Runt 12 drog jag och Siri till Klaras där vi träffade Sophie och Lina :D föööööör kul ikväll tjejer! Tack så mycket för en väldigt lyckad kväll tjejer! :D

Lördag
Lagfest på Gustavsvik golfklubb. Det var segt i början men sen efter maten så vart party. Hoppas att ni vart nöjda med presenterna coh rimmen ;) hehe. Lina du är kung på att rimma!
Efter G-vik stack vi till klaras. Kände mig ganska liten där men kul var det.

Imorgon är det julafton, känns verkligen inte som det.
Är inte så taggad för julafton, är inte samma känsla längre som det var när man var en stor familj.
Men god jul på er! :D


Älskade du, jag älskar dig! och ja jag ska visa det mera. Men ibland blir det för mycket!
MARKUS PER ERIKSSON <3



                        

Kommentarer
Postat av: Karin

Hallåe Jenny!
Hoppas allt är bra. Mysigt med jul :)
var du lite sugen på den där vita dressen som är för liten för mig ?:)
Ha en toppen julafton!!!
Kramar Karin

2007-12-23 @ 22:42:23
URL: http://tributbykarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0