Veckan som gått

Den här veckan har varit boring, pluggat som fan med projektet som ska lämnas in imorn, men vi är snart klara. Bara fin slipa lite.
Jag var ute o joggade med siri, tro det eller ej men hon klarade det. Jag är sååååå stolt över dig Siri :D

Lina och jag hittade en underbara sida på internet där man kan köpa kläder fårn usa. Hur jälva billigt som helst men man undra hur mkt fracket och allt kostar. men vi ska beställa där :D
jag rekomendera den sidan www.forever21.com

Ikväll ska jag mamma och Mouna på stan eftersom det är tjejkväll.
utgång på fredag o jobba på örebro cupen hela helgen. Kul att gå upp kl 6 på morgonen på lördag när man ska gå ut, NOOOOOT! :P

Solken skinner ute, våren är på gång
Längtar längtar.
Snart ska jag sätta på mig den vita mössan
längtar längtar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0