längtar!!!!!!!

Kom nyss hem från jobbet och ska snart till nästa jobb, Klaras.
Jag, Siri och mouna är verkligen workingwomen now!

Igår jobbade jag och sedan var det träning. Fick reda på att vi inte kommer ha något liv i september eftersom vi kommer ha sjukt många träningsmatcher. Men innebandy är ju roligt så.

Den 28 september åker vi till USA jag pappa o syrran, längtar som fan!
Vill bort från denna tråkiga stad. 

Snart flyttar Lina här ifrån :(
Ronny&Ragge, forever!




    
-PÖKPÅSEN ÄR MIN BÄSTE VÄN OCH TACKVARE DEN HAR MAN KVAR SIN LEM!


Kommentarer
Postat av: sirpi

jenny skogh, jag hörde rykten om att du skulle börja skriva igen på heltid och jag är mycket besviken! i like your blogg ju......<3

2008-08-26 @ 17:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0