Annandagen

Efter en hård dag på jobbet igår hade så himla ont i mina ben, men jag sov inte bort hela dan. Klockan 1 mötte jag Siri och Theo, vi skulle ta en lunch och sedan kolla lite på stan. Sophie och Robban kom förbi Java där vi alltid tar en lunch. Vi gick lite på stan, det var folk över allt som var så hetsiga över rean. Klockan 5 mötte jag Anna för vi skulle hem till mig och käka och börja göra oss i ordning. runt halv 8 drog vi hem till markus där vi började att föra. klockan 10 drog vi till klaras, och tro det eller ej men det var ingen kö. Hmm?? vart är allt folk undrade vi.....
Vi drack, vi dansade, vi körde nöttpusstung eller hur man ska säga det, vi käkade, vi skrattade och vi ågde stället :P hahaha.
Det var en väldigt lyckat kväll, synd att inte Lina och Sophie var med. Fast det var inte så mkt folk som jag trodde det skulle vara om man jämnför men förra året. Då var det så jävla kul!!!!! Men denna kväll var också lyckat
Tack för denna kväll tjejor :D




 jag tycker om att förstöra för andra, mohahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0