God Jul!

ska jag vara riktigt ärligt så hatar jag julen, eller hatar kanske är ett väldigt starkt ord, men tycker mindre om dah!
Jag älskade julen när jag var litem, var alltid klar med julklapparna innan december, tjatade om julen efter min födelsedag som är i juli. Men nu är det inte samma känsla. Min föräldrar skiljdes för ca 4 år sen och efter det har det inte varit en riktigt jul. Julen är till för att man ska ha mysigt med HELA släkten inte halva. Och sen måste man bestämma VEM man ska fira jul med. Usch fy och blä, julen är ingeting för mig!

Vi ska snart till farmor och farfar och fira. Det blir ingen jul mat, yeeees! spyr om jag ser julmat eftersom jag har jobbat på julbord nästan hela december. Iallafall blir det sista julen hos farmor och farfar i deras stora hus för att nästa år flyttar dem in till storstan, hehe.

Imorn ska jag fira jul med mammi och sen jobba på klaras på kvällen. Annandagen blir det utgång, och nyår? fan händer då, jag o jossan kommer nog fixa en romantisk middag eller något i den stilen.
man ska inte ha några förväntningar om nyår, för det är sååååå överskattat tycker jag.

Nu vart jag väldigt negativ på allt, men skit samma!
God Jul Gott Folk!!!! HOHOHO

Kommentarer
Postat av: sliri

kom till oslo älskling!!!

2008-12-25 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0