Juldagen!

Dagen började med en låååång promenad hem till mormor och morfar, där jag och syrran skulle fira jul med mammas sida. God mat och fina julklappar. Kl halv 7 mötte jag upp Mouna, vi skulle käka och tagga inför jobbet. Ingen av oss var taggad på att jobba, jag ville ju ut denna dag men nejnej jag ska jobba.
Det var äckligt mycket folk, lika varmt som en bastu i disken eller frästen överallt! och alla fulla människor. Jag ville ju vara full denna dag!!!!!! Men jag ska inte klaga för jag ska ut imorn, det kommer vara massa 90:or där weeeeeei (ironisk, ja). Vi var väldigt snabba med städningen, kvart klara som en vanlig dag kvart i 3. Denna dag var även min sista jobbdag på klaras. För jag skulle säga upp mig, det var jobbigt men skönt efter. Så nu jobbar jag inte där längre, det känns lite tråkigt eftersom gänget på klaras är hur sköna som helst och personalfesterna öjöj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0