stockholm

Åkte tidigt igår morse, och jag försov mig som fan. Taxin skulle komma klockan halv 8 och jag vaknade av mig själv klockan tjugio över 7, då vart det stressigt. jag hade stängt av alarmet i sömnen som jag oftats brukar göra så det var jälvigt tur att jag vaknade av mig själv, för jag tyckte att det var konstigt att inte klockan hade ringt än.
Vi åkte buss till stockholm, var där runt halv 11. Vi gick till hotellet och lämnade väskorna och sen var det bara att sätta igång med shoppandet. Mamma och johanna och familjen sikh gick till hotellet men jag var inte nöjd med mitt shoppande så jag fortsätte. jag kom till hotellet med ett par påsar iallfall. Vi gick ut och käkade på ett stället som hette Bambo, väldigt god mat och jag kan säga att vi rullade hem.
Idag har vi shoppat lite mer och sedan åkte vi hem klockan 5. Nu är mina pengar slut, men man får lön om en vecka.

Denna vecka:
Tisdag: Möte med strömpis
Tisdag: Avslutning med innebandyn
Tisdag-torsdag: Jobba på stadsträdgården
Fredag-lördag: Jobba på strömpis (förhoppningsvis)
Lördag: Sista matchen innan öppehållet
Söndag: Personalfest med stadsträdgården


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0