Bee Movie

Idag har jag besökt stan med Siri Sophie och Linn =) hittade lite grejer och sen vart det lunch på vårt favorit ställe, la baugette :D
Min kära mormor fyller år idag, så vi firade henne med tårta och kaffe.
Efter fikat blev det bio med älsklingen Lina Linn Siri och Sophie. Vi såg på Bee Movie, som jag och Sophie har tjatat på att se ;) hehe. Den var verkligen en jennyfilm. Mitt och Sophies nästa uppdrag är att se Surf up, hehe

I helgen blir det mkt innebandy, det är dm i den stora staden Askersund. 5 matcher på en dag så det blir en hel dag. Söndag är det slutspel och kvällen blir det utgång, för då har Jossan kommit hem :)

Nu blir det lite CSI med baby, ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0