Skolan

Det är ca 18 veckor kvar tills studenten, ojoj :P haha jag vet att jag är dum och börjar räkna ner nu, men jag är inte ensam om det..

Nu har skolan börjat, denna vecka är väldigt slapp eftersom vi börjar med vårt schema nästa vecka. Då börjar de!
Har varit trött idag, kom hem från skolan gick och la mig o vaknade för en timma sen. Jätte bra gjort jenny, nu kommer jag verkligen inte kunna sova sen. 

Snart är det helg, har inga lektioner på fredag så mkn helg börjar imorn :D weeeeei.
Match på fredag, kanske utgång på fredag
lördag lungt och söndag match, en lugn helg allså

cp <3

  ojoj, vilken gammal bild. Tror det är 3 år sen utanför globen. Innebandy VM

Kommentarer
Postat av: filippa

nej du är inte ensam, 147 dagar kvar idag :D

2008-01-10 @ 16:45:31
URL: http://filippajakobsson.blogg.se
Postat av: mouna

hahaha, vad gulliga ni är på bilden ;D fanm, räkna ner det gör alla som tar studenten! :P förresten, tyvärr så kanske jag måste lämna dig, jag kollade på skolor idag, sista ansökningsdag är 1 mars, men vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska söka i år eller nästa.

2008-01-10 @ 17:19:05
URL: http://refreshed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0