Trött

Helgen har varit väldigt lugn, skönt! Fredags hade vi träningsmatch mot ösk p90 och sen var några från axberg med så vi förlorade för första gången ;) hahaha. Efter matchen öppnade jag en ny frisörsalong hemma hos mig, jag färgade håret på Alice, och Lina på Siri. Det är bara att ringa oss när du vill bli fin :P
Lördag blev det bowling och kinamat med älsklingens familj, mycket mysigt!
Söndag match mot köping. Dem är ju föööör stor i käften. Förlorade den matchen men när dem har tvillingarna med sig, brunkrämen och blondi så blir det svårt, tvillingarna har gjort ca 80p var i år. Ganska mycket, ja!

Idag känner jag mig helt seg, har ont i kroppen och huvet. Denna vecka blir det plugg och träna
Kval i helgen, öjöj. Mellring 15.30 :)


Markus, vitchoklad som man bara vill äta upp, GRRRRRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0