Helgen

 fredags dagen började med att jag jobbade och sedan åkte jag hem för att byta kläder och fräscha till mig lite. Drog till jobbet där vi skulle käka julbord med läget. Pappa är en av våra sponor.
Det var jätte gott med julmat, men kommer nog inte vilja ha det på julafton eftersom jag kommer att jobba med julmat under hela december.
När klockan var 9 var det dags att dra till Klaras för att jobba. Jag och Mouna är värsta teamet. Allt går så jälva fort då. Synd att carro var tvungen att jobba i gaderoben för man behöver henne i disken, men det funkade bra!
Somnade runt halv 4 och dagen efter jobbade jag på stadsträdgården.
Det var värsta mc gängen där, The twins hette de. Dem var jag lite rädda för :P haha
vart en lång arbetsdag igår, jobbade på stadst. från 12-21 och sedan till klaras 21-03 men om man vill ha pengar så är det bara att jobba. Hann inte säga hejdå till Lina, för min mobil är helt cp. fick alla sms på engång när hon hade stått där nere typ i 10 minuter, fan! Men hon kommer tillbaka till jul men vi får annat fin besök på fredag, nämligen siri kommer :) då blir det party och myspys.

Nu måste jag tagga inför matchen, möter silvergruvan snart och sen efter det är det personalfest.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0