LAGFEST!

aaa det var det verkligen. 27 innebandy brudar från ösk´s dam lag hade lagfest i lördags hemma hos Kajsa nr 100.
Det var den bästa lagfesten, alla var fulla och glada, fick reda på saker om våra nya lagkamrater (KFUM).
Vi körde beeptestet, nu tror ni att det handlar om att springa, nej det handlar om sprit. För varje gång det piper ska man dricka en bål som jag och hannah hade gjort. Den blev ganska stark men det var meningen. Filippa vann beeptestet och 2:a kom vår yngsta spelare Matilda P. Denna lek tycker jag att alla ska införa på lagfester eller vanliga fester.
Ett förslag till hur man ska blanda spriten är:
70cl vodka
Pressa två lime
Ha i några skivor lime
1,5 liter grapo
Blir gott till beeptest.
Självklart, ingen fest utan "jag har aldrig"

Jag ångrar lite nu att vi äldre stack till krogen, jag tror att det skulle vara roligare hos Kajsa.

Tack för en rolig kväll/natt my family <3

          


             


Snygga är vi! SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!


Se mer bilder på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0