Match- jobba

Sitter och väntar på att klockan ska bli 2, för då ska jag o mouna ta en fika eller lunch. Men ni som känner mouna vet hur hon är när det gäller tider :P haha. Kl 17.15 är det dags för samling i GIH. Vi ska möta the old universitetet. 
Matchen börjar kl 7 och direkt efter måste jag skynda mig som fan, för då ska jag jobba på klaras. 

idag är det den sista dagen jag äter penicillin för mina eksem. men det har inte gått över, så jag hoppas att dem skickar mig till hudkliniken. Orkar inte vänta i 3 månader för att komma dit. Jag vill dit nu för det är fan ett handicap jag har, hatar!!!!!!!!! 


Kommentarer
Postat av: karro

cool bild :)

2008-11-24 @ 19:03:01
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0