onsdag

jag har gjort en sak som står på min lista och det är att jag har ringt vårdcentralen. Mina eksem har verkligen inte gått över på mina händer. blääää. Men dem kommer säkert bara säga använda salvan..
Dem på vårdcentralen kan ingenting. Skicka mig till hudavdelningen istället.

Efteråt när jag har pratat med dem ska jag gå och söka lite jobb.
jag ska till:
Klippet
Hemköp
Coop Forum
Ö&B
ICA Nära
Får jag se hur det går... 

På lördag är det lagfest, är super taggad...
Ha en bra dag :)


saknar er...

Kommentarer
Postat av: carro

jenny skogh, vill du komma hem till mig på torsdag kväll ?? :) svra i din egen blogg ;b

2008-11-05 @ 16:56:57
Postat av: jenny

jaa det kan jag :) min träning slutar kvart över 8 så jag kommer efter det. ringer dig när jag är på väg, låter det bra? =)

2008-11-05 @ 19:29:23
Postat av: carro

det blir as bra! :) jag har färg&allt klart :)

2008-11-05 @ 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0