Tisdag&Onsdag- Lina back in town,tröttast i världen

weeeei, fin besök av Linisch!
Blev självklart Satin på kvällen men förre de var det en mördaträingen.
En väldigt lyckat utgång.
Efterfest vart det, hos puttespub haha. Vi kom hem runt 7 på morgonen och Anna den smarte fick dåligt samvete och gick till skolan vid 10, duktigt flicka! Men när hon kom tillbaka åt hon nudlar och somnade på engång i soffan hihi.

Nu har allting löst sig, skönt har saknat dig.


Jag är trött som fan, ska gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom jag måste upp vid 9 imorn och avboka min klipp tid, för att Sofia behöver en hårmodel på tisdag, och jag ställer upp :) håret ska av, kommer blir kort men inte för kort och kanske en färgning, men vem vet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0