Torsdag- myskväll

idag har det inte hänt så mycket. Tränade vid 7 och sen efter blev det myskväll hemma hos Lina.
Petra och Jossan var också där :) vi kollade på tv och snackade skit som tjejer brukar göra haha
Jag sov över där för Lina ville inte sova ensam, för hon hörde en massa ljud och trodde att det var en gubbe som höll i ett huvud och huvud dinglade framåt tillbaka mot en väggen, och där kom ljudt ifårn. Jag vet, hon är inte normal...
Imorn ska jag jobba på stadsträdgården och sedan klaras.

Fan att jag jobbar på lördag för annars skulle jag ha fått spelat matchen på lördan, men spelar ju på söndag :P haha.
På söndag är det även personalfest, weeeei.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0