Förlåt!!!

förlåt läsare och Siri för att jag och Mouna har ljugit för er hela tiden.
Vi har nämligen inte jobbat i helgen, vi har varit i Oslo och hälsat på våra gullungar som man har saknat som faaaan!
Det började med att vi gick till siris jobb, och hon visste inte att jag o mouna skulle komma. Sophie och Robban gick först och hälsa på henne. Jag och Mouna gömde oss, sen kom vi. Ställde oss brevid kassan, siri kollade på oss men vände tillbaka huvud och sen fattade hon vilka det var, Det var jag och mouna. Hon blev kämpe överrskad att vi var i Norge.

Oslo är hur mysig huvudstad, men det var dyrt som fan. Jag säger så här, men lever bara en gång!
Vi kom dit en fredag och då gjorde vi inte så mycket, var hemma och drack lite och snacka en massa skit. Lördags var det kanon väder, vi gick till stan och kollade runt i Oslo. Tro det eller ej men vi såg en kändis från Sverige, Johan Glans! Mm det gjorde vi.
På kvällen vart det fest för fulla muggar. Förfesten som alltid är roligaste var självklart i deras fina lägenhet. Sedan gick vi ut men det var inte så kul. Vi stack typ efter 1 timma. På vägen hem var för kul. Pratade med en vakt som vaktade slottet, han hette fredrik, hade jätte glansiga svarta skor och en mössa med en tuffs som hängde nedför hans ögon. 
Den kvällen skrattade vi gott! 
Söndag var man hyffast sliten och vi gjorde inte ett piss. Bussen gick hem kl 5 och vi var hemma i Sverige igen kl 22

Det var jätte skönt att komma från örebro/Sverige ett tag och se något nytt. 
En sak en säker, jag ska besöka Oslo oftare för man kan inte vara borta länge för mina älsklingar bor där!
Bilder kommer komma upp på facebook ;)

Tack allihoppa för en underbar och mysig helg!
Saknar Lina och Siri redan, ni är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0