nära

tro det eller ej, men idag SKA jag söka jobb på willys i västhagen.
Och imorn om jag orkar som jag hoppas ska jag ut till marieberg och söka jobb där, bla på biobok.

Igår var jag på stan med Anna och efter det vart det en vandring hem.
Jag och Alice är ju världens bästa tränare, vi kanske inte är gillade eller hur man säger men vi är bra. 
Efteråt tränade vi själva. Körde hopp passet, och det var inte skönt för lårna. 

Nu pratar jag med Lina på skype, eller hon pratar och jag sitter och skriver haha. 
Nästa helg ska jag och Mouna åka dit Norge och Sophie och Robban åker denna helg. Men vi fick tyvärr inte ledigt :(  
Men vi ska iallfall dit om 1 vecka och i dag :D läängttaaarr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0