Borta bra men hemma bäst

jaa, det är ju man säger!
Nu är vi hemma från en jätte bra resa. Sista dagarna slutade i Hollywood, men tyvärr så såg vi inga kändisar.
Den resa har gått upp och ner, när det gäller ställerna. men i slutet var allt perfekt, sol, go mat och shopping.
Har shoppat en heldel, men hallå om man är i usa så måste man shoppa haha.
jag är så jäkla trött, har varit uppe längre en 1 dygn, coooooolt, jag vet...

Imorn ska jag kolla på när halva av min stora familj spelar sm. Det är ju från 90.
Tidigt uppstigning, men jag vill ju se när dem vinner skitet :D

Händer denna vecka?
Joo,
1. fina slipa på cv
2. söka jobb
3. träning
och sen får jag se

nu ska jag packa upp min väska, för annars kommer den bara stå där i månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0