denna vecka....

veckorna går så fort, har inte hänt så mycket denna vecka heller. Jag har gjort ett framsteg iallfall när det gäller att söka jobb. Jag har skrivit in mig på arbetsförmedlingen. Bra jenny! Längre har jag inte kommit, kan inte jobben komma till mig, så enkelt önskar jag att det skulle vara, men så är det inte.
Denna vecka har det även festas, satin äger ju! men det tråkigaste var, var att det var för mycket folk och då menar jag verkligen de. Men kul var det!
Träna har jag också gjort denna vecka, och har även gått på stan och sist men inte minst spelat biljarad.
Jag märkte att biljard är inte riktigt min grej och inte Mounas heller, men Anna var en höjdare på de, hahaha

idag har jag jobbat på stadsträdgården och nu ikväll ska jag jobba på klaras.
hmm? vad händer i helgen?
det som är inbokat är match på söndag och kanske utgång på kvällen, men vi får väl se vad som händer.


våga att ta steget



Kommentarer
Postat av: carro

näää på söndag tycker jag duu ska komma hem till mig & färga ditt hår:D

2008-10-31 @ 18:46:17
URL: http://carolinamarina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0