San Diego

jaaaaaaaaaaaaaaa, soooooooooooool.
Vi har nu solat i 2 dagar. det har varit kanon väder så vi har legat vid poolen och bara tagit det lungt. Vi var även inne i stan, kallades down town, där vi åt jätte god mat och shoppade lite. San Diego var klart godkänd!
Innan vi kom, skulle vi sova en natt någonstans, i den byn eller vad det nu var så var allt stängt, så vi åt mat på mc. Och det smakade precis som hemma i Sverige, fast när jag beställade en mellan meny så fick jag stora meny som sveirges om ni fattar vad jag menar :P haha.

Nu är jag lite solbränd ialf, och hoppas att färgen håller tills jag kommer hem.
Vi är nu i Hollywood, var nyss i centrum och kollade på stjärnplattorna och så. Imorn blir det stranden i Santa monica som vi var de första dagarna, och på kvällen ska vi inte till centrum och shoppa och äta gott.

på fredag åker vi hem, har lite hemlängtarn
saknar efter min stora säng,eftersom jag delar säng med Johanna varje natt.
vännerna och pojkvännen saknar man också och ska jageränna saknar jag innebandyn, men bara pyttelite haha

ha det bra folket!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0