Tisdag- första träningen på 2 veckor

det kändes kan jag säga.
Vi hade inge bollpass eftersom det var match. Som jag har nämt :P Vi var ute och sprang i en halvtimma, men det gick inte så bra. Fick ont i hela bröstkorgen + mina öron och hals frös sönder. Nästa gång ska lilla jag sätta på mig mössa och halsduk. Jag och Mouna var lite seg, eller jag var seg och Mouna höll mig sällskap så vi tappade bort laget. Hon och jag är inte vana med adolfbergs området så vi fick fråga vägen tillbaka, haha. Tillslut hittade vi tillbaka och då vart det lite styrka, sen duscha och sedan kolla på matchen. Vi mötte Lindesberg i div 2. Och matchen slutade 4-1 till oss :) 

Efter träningen blev det sängen

Tänker för mycket... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0