torsdag- harrys!

Mouna och jag var sugna på lite vin, så efter träningen gjorde jag mig i ordning mötte Mouna på stan och sen drog vi till pitchers. Vi började med en drink, sedan vart det två drinkar och ett glas vin. Några från klaras kom och satte sig vid oss. Dem skulle dra till Harrys, och frågade om vi ville följa med, det säger man inte nej till.
VI hade aldrig varit där tidigare så det skulle bli roligt och testa på något nytt. Tro det eller ej men jag och mouna hade inge smink på oss. Så det var första gången jag gick ut utan smink. Det var så grymt skönt att göra det, kunde gnugga sig i ögonen när man ville. Caroline Högberg fyllde år, grattis bebe!
jag trodde att det inte skulle finns folk som man kände men det fanns det. Många från klaras var där och många som man inte har sett på ett tag. Vi stängde stället och sen drog vi hem till en som jobbar på klaras och fortsätte där, men det blev ingen drickande. Mouna lyssnade på musik och jag fick lyssna på en pundar som hade en massa problem, jag vet psykologen jenny. Tiden gick och helt plöstligt var klockan halv 6 så då drog jag och mouna till shell och åt korv.

Denna kväll var perfa! roligt och trevligt folk på harrys, och det ska jag börja gå.
Tack Mouna för denna kväll! <3


tiden går, tiden går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0