Usa

hallu alla!
som ni vet är jag i usa med pappsi och syrran och vi har det underbart.
Resan hit var lååååååååååååååååååång och då menar jag de. Men sen när vi kom fram hämtade vi lånebilen och drog till santa monica där vi skulle bo i två nätter. Den staden var väldigt mysig. En tärningsstad kan man kalla det också, för vart man en gick så var det någon som joggade, hade en yoga matta eller nåt tränbart. Shoppingen är underbar, har köpt lite grejer och det har bara gått 3 dagar. Vi har varit på en guidtur till Hollywood och Bevelly hills (hur det nu stavs:P) Igår åkte vi en jätte fin väg, då menar jag jätte fin väg,utsikten var underbar, till san simon (eller vad det heter). Här ska vi sova i två nätter och imorn åker vi till San Francisco.
Idag har vi varit på en outlet, jag köpte tre par skor, två par convers och ett par uggisar. Conversen kostade 280 kr st och det gjorde uggisarna också, sjukt billigt!
Jag har glömt att berätta om vädret, jag som sa till alla att jag kommer att vara brun när jag kommer hem, glöm det! Det är kallt och typ ingen sol. usch! Det är de negativa med resan!

Nu ska vi käka lite, men ha det bra alla!

 utsikten, på väg till san simon

 Hollywood

 San Simon


kolla även in på min facebook, finns fler bilder!
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0