bowling-fest

ikväll är det personalfest med stadsträdgården.
Blir bowling och go mat, och sedan utgång med Sophie och Lina.
Jag och Sophie har inte varit ute på länge tillsammans, om man inte ränkar med i tisdags.
Hon och jag satt o funderade på att vi tror att det var studenten sist vi var tillsammans ute. Helt sjukt!

Snart ska jag ner till jobbet och käka lite, det är ju kinesiskbufffffe, (hur det nu stavas), mumma.

ha en trevlig dag pojkar och flickor, och idag är det bara en vecka tills jag pappa och syrran åker till usa :D kan inte fatta att tiden går så fort. Ska bli så skönt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ska bli skönaste! :D

2008-09-19 @ 14:18:25
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0