Kommer bli ensam kvar här i Örebro

bbblääääääääääääääääääääääääääää
Lina åker till norge på lördag, siri åker i början av oktober och Mouna kanske också ska till Norge eller London.
Det kommer bli jag och Sophie kvar, men det klagar jag inte på.
Hon och jag ska flytta här ifrån också, till laxå eller Odensbacken. Ha

Jag vet inte ens vad jag vill med mitt liv, vet inte vad jag vill bli, vart jag vill bo. nada!
Men efter USA ska jag ha svar på mina frågor.



None sophie None Lina  None Siri  mouna & jag

Vi är som sex and the city tjejerna, fast vi är 5.
Jag kan inte få nog av er, älskar er och det hoppas jag att ni vet!

Kommentarer
Postat av: Macke

Du kan väl bestämma åt mig också, för jag har ingen aning än...=)

<3

2008-09-15 @ 19:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0