slut på denna helg

det är så grymt skönt att man inte går i skolan, slippa plugga på helgen och vara stressad för att helgen är slut. Istället för att ta det lungt och ha allmänt roligt.
I fredags var det utgång, först personal fest med stadsträdgården. Vi spelade först bowling och mitt lag vann, och genomsnitt kom jag 3:a :D vi åt där sen, vilket jag inte rekomenderar och fortsätte att dricka. Tycker att det är dåligt att det är 20år gräns i baren men när man ska äta är det 18års grän, sjukt! det är ju inte systemet man går till.
Kvällen fortsatte vidare till klaras där jag mötte Lina Sophie och Linn. Kvälllen var väldigt lyckat! mycket folk, lagom av det goa, dans och roliga människor.
Jag och Sophie har nu kommit på en regel, varje gång man går ut så ska man alltid börja med en shot, för då går kroppen igång. Glöm inte! haha

Lördags åkte jag till mamma en sväng, och hälsade på katterna och mamma och tomas förstårs. Sen gick klockan, och då var det dags att dra till njuta för att träffa sliri (hennes nya smeknamn). Vi drack tee för att vi skulle jobba på kvällen. Sophie kom förbi en snbbis och höll oss sällskap.
Klockan var dags att gå till jobbet, var en lung kväll på klaras och jag och Siri är väldens bästa team, ingen kan slå oss och det lovar jag.

Söndag, kollade jag på innebandy, först axberg och sedan herrarna. Bägge lagen spelade bra. Nu börjar innebandylivet igen. Först spela man själv match o sedan åker man o kollar på innebandy, så kommer hösten/vintern att se ut. 

Nu kan jag säga att, denna vecka åker jag till usa :D   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0