London tema

igår var det jobb dags. Började kl 22 vilket är väldigt segt men innan hade vi möte om sommaren.
Kan nu säga att jag ska jobba arslet av mig i sommar, men pengar som jag alltid säger.

Det var Londin tema igår så vi fick as snygga I Love Londin tröjer plus ett par "mössor". Daniel hade varit i London shoppat och han gick in affärn för att köpa tröjerna och fick syn på as snygga mössor. Dock hade han alkohol i blodet. Dem som jobbade där skrattade åt honom när han provade dem. Sen fick han reda på att det inte var mössor, det var värmeskydd eller hur man ska kalla det till tekanner. HAHAHAHAHA
jag, Jossan och Maria hade på oss dem hela kvällen fast vi visste om att det inte var mössor. 
Snygga var vi!

 Jossan som inte ville vara med på bild men tyvärr, to slow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0