påskveckan=FEST!!!

Det blev mycket festande under påskveckan. Vi hade även finbesök av lilla Lina som festade som aldrig förr.

Onsdag tog jag och Maria ledig från jobbet, men dem blev inte av med oss för vi var nämligen där för att liva upp stämingen. Vi hade en Anna med oss. Vi dansade som bara den
Och bara så att ni vet så är jag grym på att dansa ;) hahahaha
Torsdag blev det också fest med Lina och Anna. Eftersom Lina var hos sin mormor och morfar på onsdagen och missade allt det roliga så gick vi ut på torsdagen också. Vi hade beslut ångest vart vi skulle gå men det blev frimis. Uschfyochblä det var inte så roligt där, var högst 50 pers, vart var alla?!
Innan frimis var vi på stadsträdgården på förfest och innan det var vi på hockey. Jag fick samma känsla som när jag var i Hagfors och kollade på kvalet och vi vann. Den känslan, kan man inte ens beskriva.
Fredag jobbade jag och lördag men söndags hade vi personalfest, ooh fyfan!
Klockan 3 knäckte vi den första cidern och sedan forsatte det hela kvällen. Vi spelade även bowling, jag var grym! haha. 
efter bowlingen gick vi tillbaka till strömpis satt där till 11 snoret och sen drog vi till klaras, vet inte varför men jossan vi är ju kaxiga eller hur var det?! hahaha. 
Självklart slutade kvällen på björnstugan och det var för mycket folk, in och ut släp. Kvällen var mycket lyckat och vilket jävla gäng vi är! LOVE 
Måndag BAKIS
Tisdag FEST! satin med mouna siri och anna, var inte alls taggad från början men sen ojoj. Vi dansade och drack som bara den. jag kom inte ihåg hur jag somnade och då frågade jag Markus och han sa att jag satt och snackade och sen somnade jag i en mening?! hallå?! hur kunde jag bli så full? fattar inte riktigt haha

Kul vecka, Nu är lina och siri hemma men jag ska komma och hälsa på i maj har jag bestämt :D

sup och svälj trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: anna

haha för kul onsdag och tisdag (Y) men jenny du är ju inte riktigt som alla andra, kasnke därför du kan göra sånna knäppa saker. Men en saker är säker! Att du är snäppet bättre än alla andra <3

2009-04-17 @ 00:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0