Fredag den 13:the

för min del var det en riktig otursdag..
Jag gick lade mig efter 00.00 med världens magvärk och mådde illa.
Vaknade med samma sak men också med huvudvärk. jag gick upp trodde att jag behövde mat i magen men nejnej, varje matsked jag tog av maten fick jag kvälningar, det slutade med att jag gick upp till toan och spydde. Jag ringde mamma och hon sa att jag skulle gå och köpa blåbärsoppa och cola. Så jag gick till coop köpte de och sen gick jag hem och drack det med sked. somnade fort och sov i 2 timmar. jag skulle ha spelat match men min kropp och jag sa nej. Febern började värka har aldrig haft sån huvudvärk.
Den dagen spenderade jag i sängen och på soffan.

Roligt att nästa månad är också fredagen den 13:the! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0