Satin is the shit!

igår var det jälvigt lyckat! Satin är mitt andra hem och har aldrig blivit besviken eller jo engång men det var en engångsgrej.
Tränade igår, mördarträning! sen blev det party.. Jag och Anna drog klockan halv 12 till satin. Gick till baren förstårs när vi kom dit och sen körde vi. Träffade Jossan, Natta, Karin och Millan där :)
Tro det eller ej men jag träffade en som hade likadant efternamn som mig, coolt, jag vet...
Det var en väldigt lyckat kväll igår!

Klockan halv 5 ska jag på synundersökning och sen klockan 22 ska jag jobba. Mellan där får jag se vad som händer.
Nu ska jag dra från älsklingen, hem till mig..

morsning

 
så ser jag inte ut i håret längre, är brownieeee! allså en gammalbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0