DM

i söndags hade vi dm i askersund. Första matchen var mot hemmalaget askersund.
Vi körde på 3 femmor och hade inte tränat över hela julen, men vi vann ändå fast vi spelade inte som vi brukar göra. matchen slutade 8-4.
Andra matchen var mot silvergruvan och där höll vi nollan. Vi spelade fortfarandande inte som vi brukar. Matchen slutade 7-0 till oss. (tror jag)
Det innebär att vi får spela semifinal på tisdag i mellringe mot åsbro.

Den matchen var vi inte duktiga, matcherna är 2 gånger 20 effetivtid och vi brukar vara bäst i 3 perioden.
Jag spelade som en kratta eller sämre än en kratta. Hoppas verkligen att det är för jag inte har tränat på ett tag eller det värsta kan ju vara att jag är i en svaka, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Vilken tönt jag är, hahaha.
Men vi vann iallfall, med 6-2 så vi möter Kumla i final, början av februari.

Det var DM de och idag är det match på KFUM kl 7 i birgitta....
Lycka til tjejer!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0