ingen rubrik

just nu vill jag bara lägga mig i sängen, ta täcket över huvud och inte vakna upp!!!!

nejnej, nu ska jag inte vara en sån människa.
Sitter och äter chips o choklad, det kan ju inte bli bättre. jag har bestämmt mig att vara smal i sommar är inget för mig, jag ska gå upp hmm? 10kg det låter bra.. då kommer ni höra mig när jag kommer till stranden, eftersom marken kommer att skaka. hahaha
Gud vad rolig jag är!
 
Mitt nya liv börjar nästa vecka, måndag!
Då blir det nytig mat och andra saker som jag ska rätta till.

Gott natt gott folk!
 
frästen, gå in på joosii.blogg.se, ni kommer att garva sönder er när ni läser hennes andra inlägg :P haha Gio VS blondin bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0