måndag-onsdag

ajaj, min axel, har haft ont ett tag och jag hoppas eller jag ber till gudarna att jag inte får som min syrra har i bägge axlarna, usch..
I måndags spelade vi match mot KFUM, och jag hade inte tränat på ca 1 och en halv vecka och det märktes när det gällde min orkhet. Johanna var skadad och Åsa var sjuk så en av våra utespelare fick ställa sig i mål, och det var Caroline Fagerström.. Hon var grym! Jag höll på att göra mål hur många gånger som helst men måste träna på att sikta lite, haha. Men det viktigaste var att vi vann, så nu ligger vi 1:a i div 3..
Matchen slutade 4-3!

Igår åt jag lunch med Sophie och sedan åkte jag hem o inte gjorde ett piss, men när klockan slåg halv 5 åkte jag ner till p95:s träning eftersom jag är tränare för dem.. Jag är stolt över er killar, dem har utvecklas fort!
Efter det skulle man träna själv, skit kul strykepass.. först brottarpasset och sen blev det hoppa studsmatta, skit kul. vanliga träningen gick sådär, alla var trött efter hoppandet..

Tro det eller ej gott folk, idag ska jag övningsköra med pappi och syrran ska med. Så va inte på mässan vid 8 tiden för då kan det hända olyckor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0