nämen

solen skinner och det är piss kallt ute, weeeei! noot!
jag vill ha vår.. och det är bara inte jag som vill. Man blir så mycket piggare och det blir lättare att gå upp ur sängen, behöver inte sätta på sig en stor jälva vinterjacka istället sätts det på en varm och skön kofta och sen får man inte glömma solbrillorna....

jag vaknade typ nyss, kunde inte sova i natt eftersom jag hostade så mycket att jag höll på att spy. Jag glömnde hosmedicin hos mammi men ska hämyta den idag.
Idag eller ikväll ska jag göra något vettigt, jobba! Jag känner att min kropp kommer bli helt slut men jag behöver pengar.

Nu ska jag piffa till mig lite, peace


 bilden är från usa, vi är på en stooor outlet, jag njuter varje sekund!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0