sjuker

det var länge sen jag var såhär sjuk. Skulle inte ha spelat match igår men det är ju så roligt så jag kunde inte motstå. Vi var 10 personer mot åsbra. jag hade feber och hostade som en gammal dam som har rökt hela sitt liv. Men vi vann ändå med 7-1... Bra spelat tjejer! Det var två matcher samtidigt, det var därför vi var så få. Den andra halvan spelade mot linderberg borta, och det blev seger där med, 4-2.
På kvällen blev det njuta med Sophie och Mouna. Väldigt mysigt och trevligt och sitta o prata av sig och njuta av drinkarna, haha. sen klockan halv 1 vart det självklart björnstugan. Inte så mycket folk men hade kul ändå. Dansade mycket.. Tack för en mysigt kväll flickor!

gud vad jag hostar... idag har jag bara legat i soffan
jag brukar jämnt träna när jag är sjuk men det gjorde jag inte idag.. duktiga jenny!
ska inte träna imorn heller, men måste göra det på torsdag för jag vill vara med på matchen på söndag för då möter vi kuuuumla! weeeei...
Nu ska jag ta lite hostmedicin och sen sova

nattinatti

Kommentarer
Postat av: nr 21

alla är sjuka nu.. kan inte bara hostan försvinna.. trrååkigt!!! saknar dig jenny.. gå in på msn lite oftare så ajg får höra vad du hålelr på med :D

2009-01-13 @ 18:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0