helt slut efter dem här dagarna

jag är helt slut efter helgen, fattar inte varför.. jag har inte gjort något ansträngde
Fredags var jag o anna på stan sen åkte vi till marieberg en snabbis, klockan halv 8 var det derby match mellan axberg o lillån. Domarna var som dem var men lillån vann, jag tror att resultatet belv 4-7 till lillån men axberg kunde minst ha gjort 4 mål till men missa sina lägen. Jag har aldrig sett en match med så här mycket utvisningar, tror det var ca 10 utvisningar eller mer. sjukt!
Efter matchen åkte jag hem o tog det lungt.
Lördag, jag o pappa åt frukost sedan åkte vi upp till stan och shoppade lite, för min del vart  det en persikfärgad väska o lite småsaker från H&M. Pappa köpte mer än mig vilket är väldigt ovanligt.
Klockan 5 skulle jag på kalas, Markus mormor och kusin fyllde år. Det var väldigt mysigt men kunde inte stanna så länge eftersom jag skulle jobba klockan 10.
Jag fick stå i garderoben o blev jälvigt arg på alla fullamänniskor... dem skyller på oss när dem har tappat bort sina brickor, shiiit!
Söndag, upp med tuppen, eller klockan 10.. matchen börjar halv 1 men samling kvart i 11. Vi var en svag trupp, med 10 utespelare o en målvakt. vi spelade bra, hade spelat tills dem sista minuterna av matchen.. vi var bra defensiv men svagheten låg uppåt.. jävla frislag!
på kvällen var det utgång, fira Frida! började hos Lisa och avslutade på björnis. var en rolig kväll, tack tjejer!
Måndag, upp med tuppen, jobba! idag skulle lunchen kosta 10 kr för att vi firar 10 år på stadsträdgården. Det var redan mycket folk klockan 11, dagen gick fort och vi hade haft 318 lunch, som en sommardag.
jag orkade inte träna på kvällen, var helt slut i hela kroppen så jag stannade hemma och tog det lungt.

det var en lite resume om helgen plus måndan.
nu ska jag gå lite på stan o sen åka hem till mamma.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0