Mitt liv som diskplockare

Under min karriär som diskplockare har jag sett många kändisar, eller mer serverat dem eller pratat med dem. Jag tror att jag är den enda diskplockarn i Örebro som har sett så mycket kändisar under en kort tid som diskplockare. Ett halv år har jag jobbat som det o har sett:

Henrik Hjelt, jag serverade honom ett glas fanta på klaras.


Martin Stenmark var också på Klaras


Första gången jag jobbade på strömpis så hade villa strömpis premiär och då var Tomas Ravelli och Tomas Nordahl. Jag kände ¨på engång att jag o Ravelli fick kontakt, jag visade honom några fina kroppsfinter och vi pratade lite smått. Nordahl hann jag tyvärr inte prata med eftersom jag hade fullt upp med att plocka disk och Ravelli såklart.

 Tomas Ravelli
 Tomas Nordahl

Och igår så var Sibel där och sjung. Ni som inte vet vem det är så var hon med i idol. Hon sjung jävligt bra och killar, hon är ett kap.. 
(det gick inte att lägga upp en bild på henne, men sök!) 

Där ser ni vilka kändisar jag har träffat under min korta karriär som diskplockare, sök jobbet nu som diskplockare så kanske du också får uppleva samma sak som jag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0