smått och gott

vaknade nyss.. kom hem runt halv 4 i morse´, det var sjukt mycket folk igår
jag trodde att det skulle bli lungt eftersom ingen har pengar, fast det kanske är bara i mitt fall, haha.
Laget är och spela match mot kumla i kumla.. jag hoppas att vi vinner för annars kommer det hända många saker som ingen av dem vill vara med om, man kan säga deras värsta mardröm som dem har haft..
Nu börjar jag bli frisk, weeei. så jag ska träna på tisdag, mördarträningen! fast ska ta det väldigt lungt.
Ikväll ska jag bara ta det lungt!!!

Lite gamla bilder...

 Nyår för förra året

 satin i höstas

 jag fyller 18!!!!

 Min första utgång som 18-årning

 fråge mig inte vad jag före för min, men halloo!! jossan är med på en vimmelbild.
 jag markus och nemo
 spanien i 2:an, vill tillbaka!
 jag o markus på klaras för typ 1 års sen

Kommentarer
Postat av: Markus

Love you<3

2009-01-18 @ 16:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0