Vad ska man säga?!

igår när jag kom till jobbet så var det fyra diskplockare där och knappt några gäster. Ingen av dem ville gå hem så jag ställde upp för laget och gick hem. Det var ganska skönt att vara ledig men jag måste ha pengar.
Jag ringde jossan och co så vi gick till thao men det var jätte lång kö och jag tror att det även var in och ut släp. Vi gick då till satin... Det var en kul kväll och jag o Millan tog det väldigt lungt medans Natta och Jossan kände ;) helt rätt tjejer!
Ikväll ska jag färga håret och jobba. Kommer bli mycket på jobbet idag.. ska jobba som aldrig förr


Nu vet jag, kanske ska sluta med innebandyn och börja gymma på heltid istället?!
Visst det är kul med innebandyn, älskar laget men man ska inte bli ledsen varje gång laguttagningen är..
Ryck upp er nu för fan och håll de ni lovar!


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0