vilken jävla fest

9 juli fyllde lilla jag år, nu är jag inte TONÅRING längre! känn på den.
Vi firade in mig, så den 8 juli en onsdag, var det middag på stadsträdgården med mina bästa tjejer!
Vi åt och drack, sedan gick vi till njuta och ÄGDE!!!!! Då menar jag verkligen det.
En shot, en till, en till, en till o en till o en till och sen tappade jag räkningen.
och då förstår ni, jag blev full som en kastrull. Sen gick vi till strömpis sen kommer jag inte ihåg något inne på strömpis men det var jävligt kuuul.
Sen hände det liter grejer på 5 OLIKA STÄLLEN, hahaha.
Men det var den roligaste kvällen på länge, tack mina älsklingar det var en toppen kväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0