1år sen snart

snart är det 1 års sen jag tog studenten. Tiden går ju så fort när man har roligt.
Det roligaste är ju att jag inte har haft något riktigt jobb då man jobbar måndag-fredag och tjänar bra.
har jobbat på klaras och stadsträdgården och nu strömpis. Det är sjukt jobbigt har jag märkt nu att jobba på nätterna men man vänjer sig.

Den 5 juni är det 1års sen och då blir det FEST.
Världens bästa Anna tar studenten och även kusinen, Hannah, Angelica, Alice och Uraban.

Tips till er som tar studenten
Skit i att fixa håret kommer ändå se för jävligt ut sen (tänker på dagen), men på kvällen kan man göra sig snygg.
Ta med vatten på flacket, det behövs!
Sov middag när ni har kommit hem från studentskivan för annars orkar man inte. Man blir typ bakis vid 4 tiden ¨på eftermiddagen.
Sett på er ett par bekväma skor, eftersom fötterna svullnar upp i värme.
och sen ha det jävligt kul! Sup för dagen efter börjar livet!

 
champagnefrukosten då man var snygg och fräsch.
Från vänster: Sophie, Jag och Jossan


Från vänster: Jossan, Sophie, Siri och jag
"för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit stuuudenteeen!
FYFAN VAD VI ÄR BRA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0