en vanliga lördag på jobbet

idag fick jag sova ut, det behövdes för igår var det en vanliga lördag på jobbet vilket innebär fullt hus.
Det var ca 950 personer och medleåldern var 30. Dem har blivit väldigt hårda när det gäller åldern, tyvärr så kommer igen under 25 år komma in om den inte är med i "vuxet sällskap" haha.
Från och med nu ska jag stå i baren på fredagar och som jag har sagt tidigare så ska Maria hjälpa mig. WEEEI!

snart ska jag kolla på våran match, hoppas att vi vinner för vi har jämn förlorat mot solfjäderstaden men 1-0 och 1-2 men den här gången ska vi ta dem. 

GO GIRLS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De kommer bli grymt bruden :D // maria;)

2009-03-15 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0