länge sen..

ojoj, det var ett himla bra dag sen jag skrev men jag har ett liv, haha.
Lite kortfattat vad som har hänt.
Fredag: Jobba

Lördag: Match mot hovsta klockan 10, vilken vill säga att jag inte fick sova många timmar. Vi vann men kommer tyvärr inte ihåg resultatet. Vi slutade 2:a i div 2 så nu ska vi kvala 21 mars mot hagfors.
Efter matchen gick jag på stan med mamma, köpte en blomig turkos klänning får bikbok och en kortärmad tröja eller hur man ska säga, också från bik bok. Efter en runda på stan gick jag och mamma till njuta och käkade lunch.
Klockan 7 började jag jobbet och det var en helvetets kväll, ca 1100 gäster, isen tog slut klockan 12 katastroffffff!!! det var tryck från 10 till 02.02, skiiit!

Söndag: Borta match i hällefors mot silvergruvan. VI SÖG!!! vi var 6 backar och 3 forward vilket innebär att 2 backar får spela forward. VI SÖG!!! Vi låg under typ hela matchen, dem var mycket bättre än oss. DEm ligger näst sist, fatta näst sist! men vi vann, jag håller med mig syrra, dem var värda 3 poängen inte vi. matchen slutade 6-5 till oss. Efter matchen skulle vi inventera men innan de käkade laget pizza, och det var sååå gott! Det gick väldigt fort att inventera, vi var många för första gången. Vi blev klara klockan 9 o då var det dags för utgång :D Vi gick hem till markus, bytte om och sen vart det njuta. Lyckad kväll!!!! Det var jag maria jossan mouna emma mumma och sen var det några fårn jobbet där. skit kul var det. hahaha, jag var trött full och somnade med kläderna på :P hahaha

Måndag: SEG, jaaaaaaaaaaa! Blev mc med jossan och sen en cola och typ halv sov på njuta efter. Sen blev det träningen, fyfan va tung man var!

Tisdag: Ni vet vad som händer på tisdagar, SATIN!!! japp det belv det, en pulsåtgång. Jag tränade p95 kl 5 så kl 6 fick jag sms från Emma, "du måste följa med ut" tänkte på saken, snackade med hannah på träningen, och varför inte. Nu när det är kval snart så sa Henke att vi inte får dricka efter lördag. 2 veckor! :P haha alkolist, jaaaa! Jag och hannah åkte hem till mig efter träningen, gjorde oss i ordning väldigt fort och sen blev det satin. Vi mötte upp emma mouna och jossan. en väldigt rolig kväll! jag har bara varit besviken på satin en endaste gång, och snart ska satin läggas ner. vart ska man då ta vägen?! Efter satin blev det shell, tog ett bra tag att komma dit. Men en väldigt rolig kväll! Tack flickor och pojkar!

Just de, tro det eller ej jag hade högklackar på mig igår och ni som känner mig vet att det är väldigt ovanligt!

Kommentarer
Postat av: spyman

fick du träningsverk som jag fick? :)

2009-03-05 @ 15:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0