vi visar att vi kan dricka, allafall jag...

aaa, lagfest igår.. fyfan vad kul det var där vi var men sen vart det segt och folket drog ut. För min del vart det satin dör var det hyffsat drag men jag kände att jag var väldigt full, shiiit!
när klockan slåg kvart i 2 så drog vi ut från satin. vi följde världens bästa Anna till bussenoch jag och Mouna fortsatte vår tripp till burger king men det var fullt, sen till mc det var fullt och vår sista mål var max, där vi det inte fullt. Markus kom dit och sen efter en stund kom jossan och fredrik, dem hade slitit som djur medans vi hade partat losssss.

sammanfattning av kvällen: go mat, mycket vitlök, tal, tipspromenad, lekar, prisutdelning, sing star, satin, strömpis, max och självklart så drack alla under tiden..

Nu jävlar tjejer ska vi vinna kvalet!!! för då ska Henke springa efter bussen från hagfors i 1km, Stefan ska vi färga håret på och Lena Hagis och Markus har inte kommit på något bra än :P hahaha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi ska klippa av håret på hagis och färga markus hår också!

2009-03-08 @ 20:13:51
URL: http://buttahara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har annars velat sett markus i helrakat! Om det inte blir aktuellt, så vore det helt klart snyggt med rosa :)

2009-03-09 @ 02:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0