gästbloggar.

hejhej hemskt mkt hej jennys kontaktbarn emma här!
kände att jag behövde fylla ut bloggen med några rader här från mig..
alldeles för lite humor här så nu kommer några roliga kommentarer från oss alla

emma "natalie, du har ju stopp i avloppet jag vill ha vatten!!"
natalie "ja men ta ur toan dååå"
?????????????

jenny "aaj, jag har myggbett på magen"
linus "nej jenny, det är dina bröst!"

anna "det ska komma en kvinna & ha möhippa på stadium imorgon. hon ska få en ledtråd hos oss"
jenny & natalie "en kvinna? är du säker.. på möhippa"
anna "jaa en kvinna"

natalie "jag ser ut som ett autistiskt barn som spelar piano"

jag jenny & anna lyssnar på hero!
anna "heter hon charlotte nilsson nu?"

det finns så mkt fler jag kan skriva, ni kanske inte tycker det är så roligt.. men vi kommer leva länge tillsammans eftersom ett gott skratt förlänger livet & det går nog inte en dag utan att vi får till varsitt gott skratt.

nu lagar kontaktbarnet natalie mat så nu måste vi andra hjälpa till att duka här!
tack för mig & tack för att ni finns jenny natalie & anna PUSSS!  / emma

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0