afterwork

Nu kan jag säga gott folk, mina fötter luktar bäver!
Och det gör dem för första gången,eller nej men nästan första gången.
Idag har jag jobbbat, gick jätte bra.
Sedan tog vi en afterwork eftersom Rikard på jobbet slutar idag.
Vi gick först till gamla klaras (kommer inte ihåg vad det heter nu), men det var ju fräs som helst.
Efter det gick alla dem andra hem förutom jag och pappa som gick till Mingla och käkade tapas och drack vin. Efter det gick vi till Ivy och drack kaffe och avec.
Inom snar samtid kan det hända grejer kan jag säga er!
Efter Ivy gick vi till oleary´s och tog en öl och sedan åkte vi hem.
pappa börjar jobba tidigt imorgon och jag har inget planerat, hur skönt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0