hjälp

Som ni alla vet så vill jag tatuera mig igen, men har lite svårt och välja text, och det kan sitta under första ryggkotan, nästan i nacken fast lite längre ner.
Så hjälp mig..
Det handlar om kärlek och här är några citat jag har hittat men ge gärna förslag!

1. It is the same in love as in war; a fortress that parleys is half taken

2. You can give without loving, but you can never love without giving

3. To the world you might be one person, but to one person you might be the world

4. I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone

Ge förslag eller säg vilken ni tycker, behöver er hjälp!
har beslutångest!!!!





Min första tatuering som jag gjorde i Thailand, september 2009


Kommentarer
Postat av: Anonym

Amor vincit omnia

2010-02-23 @ 10:58:52
Postat av: micha

3an var bäst, men "kärlek övervinner allt" är också fint :)

2010-02-25 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0